16 Kasım 2014 Pazar

Teyze Olmak Güzel Birşey


Teyze anne yarısıdır derler. Bende hep bir yeğenimin olmasını teyze olmayı çok istemişimdir. Küçücük bir çocuğun bana bıcır bıcır '' Teyze '' demesini istemişimdir. Yeğenimin olacağını duyduğumda o kadar çok sevinmiştim ki bağıra bağıra oda da zıplamıştım. Tabi yurtta kaldığım için yan odadaki kızlar beni uyarmışlardı.Acaba kız mı olacak erkek mi olacak. Acaba sarışın mı olacak yoksa renkli gözlü mü olacak diye merak içinde bekliyorduk. Nasıl bir bebek olacağını düşündüm durdum hatta rüyalarıma bile giriyordu. Kız olacağını öğrendik. Bu sefer de ismi ne olacak diye düşünmeye başladı ablamlar. Ve Zeynep İdil 'de karar verdiler. Daha doğmadan ona kıyafetler oyuncaklar bakmaya başladım. Artık alışveriş yaparken çocuk reyonlarına da uğruyordum. Bizi çok uzun zaman bekletti, meraklandırdı. Bazı bebekler erken doğar bizimki de geç doğdu :) Ve 21 Temmuz 2013 'te Zeynep İdil dünyaya geldi. Küçücük elleri , ağzı, burnu vardı. Yumuk yumuk gözlerini açmaya çalışıyordu. Hiç sesi çıkmıyordu. Herkes merakla onu seyrediyordu. Doğumunun üzerinden bir sene geçti. Ne çabuk büyüdü. hiç anlayamadım. Artık yürüyor hatta koşturuyor. Konuşmaya başladı az çok. Eski fotoğraflarına bakıp bukadar küçük müydü diyorum. Zaman çok çabuk geçiyor. Bir bakacağım Zeynep İdil büyümüş üniversiteye gidiyor. Tabi bende o zamanlar yaşlanmış olacağım. Onun yaşlı tonton teyzesi olacağım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder