11 Kasım 2014 Salı

BAYKUŞLAR SEVİMLİDİR

 
Eskiden baykuşlara karşı bir sempatim yoktu. Hatta baykuşları uğursuz hayvanlar olarak görürdüm. Ta ki ablam yeğenime yastık ve battaniye yapana kadar. O baykuşçuklar çok sevimli duruyordu. Bir tane de bana yaptık baykuşlu yastık. Otobüs yolculuklarında o kadar rahat oldu ki ben bu baykuş yastığı çok sevdim. Daha sonra birçok baykuşlu aksesuarlar, tasarımlar ortaya çıkmaya başladı. Böylece bende merak ettim ve bir araştırma yaptım. Aslında baykuşların uğursuzlukla filan alakası yokmuş. Aksine bilgeliği temsil ediyorlarmış. Bende bilgeliğin temsilcisi bir Bilgi ve Belge Yönetimi öğrencisi olarak bloğumun adını Baykuş koymaya karar verdim. Bloğumun isminde bana ilham olan ablama her şey için çok teşekkür ediyorum ve diyorum ki baykuşlar sevimli hayvanlardır...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder