17 Kasım 2014 Pazartesi

Çayyolu Metrosunda Birgün

 
Bugün yine okula gitmek için yurttan çıktım. Çayyolu metrosuna gitmem gerekiyordu. Sadece onunla gidebiliyoruz okula. Neyse önce Ankaray metrosuna bindim. Oradan Çayyolu metrosuna aktarma yapacaktım. Metroya geldim. Yine en önde bekliyordum. Belki bir boş yer kapabilirim diye. Metro da yer kapmaca oynuyoruz resmen. İnsanlar birbirini itekliyor yer kapmak için. Neyse ben arkadaşım en önde bekliyoruz. Genelde zaten en önde bekliyoruz. Ama nasıl oluyorsa oluyor metro gelince en arkaya kalıyoruz ve her zaman ayakta kalıyoruz. Bunu nasıl başarıyoruz bende anlamış değilim. Bugünde yine bir yer bulma umuduyla metroya koşturduk. Tabi ki yine doluydu. Hadi dolu olmasını geçtim. Bir de içerisi tıklım tıklım oluyor. İnsanlar metroda sırtsırda gidiyorlar. Nefes alacak alan bırakmıyorlar insana. Hatta hiç bir yere tutunmana bile gerek kalmıyor. Birbirimize yapışık gittiğimiz için düşmeye yer kalmıyor. Hareket alanımız kalmıyor. İşte bu yüzden oturdun oturdun. Metro da oturabilirsen en şanslı insan sensin. İnşAllah birgün oturabileceğime inanıyorum. Ogün birgün gelecek :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder